Корупція - це коли солдат не навчається , не працює над собою, а будучи
ад’ютантом у генерала починає керувати армією на власний розсуд , сподіваючись
, що за це отримає генеральські погони…
Та нагорода для солдата за це
одна - ешафот , а для армії це закінчується повною поразкою в бою…
Щось подібне зараз в Україні на осінь
2009 року твориться у секретаріаті КМ. Секретаріат КМ « загрався » у
своїй роботі ,а це втрата документів в секретаріаті КМ , відверта брехня
секретарів , організація буферних структур таких як Урядова Гаряча Лінія, котра
є імітацією роботи по наданню допомоги в
роботі Примєр міністру України , та
уряду загалом.
Не займаючись вирішенням проблем з якими звертаються громадяни, люди ,
до КМ вони з умисно створюють хвилю проблем . Тобто якщо ви учора не вирішили
одної проблеми у людини яка просить про допомогу то завтра у вас буде уже три проблеми ,
позавчорашня , вчорашня та сьогоднішня з якою знову звернеться людина до вас ,
тому як проблема її не вирішена і це створює для неї нові проблеми !!!
Та це проблема для людини яка звертається , а не для ЧИНОВНИКА з
секретаріату КМ, для них це шанс
виторгувати для себе більшу зарплату , розширити штат підлеглих для «важкої
праці » , щось на шталт Урядової Гарячої
Лінії , щоб люди туди дзвонили, та там
розказували про свої проблеми та відсутність будь якої роботи по вирішення
проблем людей, які звертаються за вирішенням цих проблем до секретаріату КМ. А
секретаріат при цьому тільки накопичує кількість скарг та клопотань від людей .
Тому як це для них є доказом, що проблем
у людей дуже багато і вони є потрібні в своїй роботі щоб «ДОПОМАГАТИ» усім хто до них
звертається.
Та це схоже на те , для прикладу припустімо собі , що в Україні введена друга державна мова. Тоді
питання ,«А що будуть обіцяти виконати половина політичних партій та політиків»
, щоб їх знову обрали депутатами до ВР ? .
Так само і секретаріат КМ пішов
по цьому шляху , бо коли скажімо тільки я оди написав більше 15 скарг на
секретаріат КМ за піврічну мовчанку , за втрату листів, документів. То щоб
розглянути тільки мої скарги , скільки потрібно робото – часу чиновників , а скільки
потрібно паперу .А це усе гроші Бюджету України на «вітер» , тому як ніхто не
вирішує моєї проблеми, а вирішується відносини між чиновниками секретаріату хто
винен. І в «кращому» разі винного уже нема на даному робочому місці, тому як
він пішов на підвищення посади ЧИНОВНИКА ,
і карати нема кого за порушення закону. Тому як цей ЧИНОВНИК вже керує
тим кого варто карати , а себе «любого» карати НЕМОЖНА .
А
саме головне ще, це коли помічник
в помічника в секретаря КМ ,тобто «ЧИНОВНИК» КМ, вирішує кому, куди направити на розгляд звернення людини до КМ на власний
розсуд . І тут , У ЦЕМУ ,найвища насолода ЧИНОВНИКА «Можна трошки покерувати державою Україною» !????? …
А враховуючи великий штат секретарів помічників , аналітиків та ще Бог
знає яких «спеціалістів», можна стверджувати , що Примєр міністру України Юлії
Володимирівні Тимошенко мало що зостається для керування Державою Україна … Тоненька стежечка між повноваженнями СЕКРЕТАРІВ км
...
Та дискусія яка зараз найактуальніша в Україні серед політиків , а яка нам
вертикаль влади потрібна Президентська чи Парламентська
втрачає БУДЬ ЯКИЙ сенс …
У нас в Україні Секретарська вертикаль ВЛАДИ . І це по усіх структурах
Влади у Державі Україна , від столиці до села.
Це страшно , тому як і за «Розвиненого соціалізму» усі секретарі керували
державою, і ніхто ні за що НЕВІДПОВІДАЄ ПЕРЕД ЗАКОНОМ в тій державі.
Результат керування і існування СССР усім відомій то ,що МИ хочемо так
само зробити і з Україною ???
Перший раз то було смішно , а зараз це уже страшно.
«СЕКРЕТАРІ СЕКРЕТАРІВ ОБЄДНУЙТЕСЬ» …
М. Хмільник Побережний П.А.
Осінь 2009 року.